loading...
مطالب اینترنتی
وبلاگ بازدید : 78 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

نشست خبري آغاز همکاري مشترک مديا پردازش و هوآوي برگزار شد


خبرگزاري آريا – امروز پنجشنبه سي ام دي ماه، نشست خبري آغاز همکاري مشترک شرکت مديا پردازش و برند هوآوي در مجتمع کوروش تهران برگزار شد. در اين نشست که با حضور مديران فروش و رسانه اي شرکت هوآوي، مديران شرکت مديا پردازش و اصحاب رسانه برگزار شد، برنامه هاي آتي اين دو مجموعه براي ارائه محصولات کمپاني چيني در ايران اعلام گشت.
آقاي بوذري مدير مارکتينگ مدياپردازش ضمن خوشامدگويي به حاضرين، جلسه را به صورت رسمي آغاز کرد.

آقاي فياض، مدير کل فروش هوآوي در ايران با اظهار تأسف به خاطر حادثه ناگوار آتش سوزي در ساختمان پلاسکو، اظهار داشت تجربه و زيرساخت هاي مناسب مدياپردازش، اجراي سياست هاي هوآوي يعني حذف واسطه ها و توزيع گسترده محصولات را ميسر ساخته و هوآوي از اين همکاري بسيار خرسند است.

فياض افزود:
با استفاده از اين استراتژي، ما توانستيم هم قيمت محصولات را در بازار کنترل کنيم و هم دسترسي خرده فروشان را بسيار ساده تر نماييم. با اين رويکرد و با تکيه بر شبکه توزيع گسترده مدياپردازش، در آينده نزديک به توسعه برندشاپ هاي ويژه هوآوي در سراسر کشور نيز خواهيم پرداخت.
مدير کل فروش هوآوي در ايران در پايان صحبت هايش اعلام کرد:
شرکت مديا پردازش، شريک تجاري رسمي هوآوي در سال ۲۰۱۷ و ان شاء الله سال هاي بعد خواهد بود.
آقاي نوذري مدير مسئول هوآوي در شرکت مدياپردازش نيز با اشاره با سابقه هفده ساله در بازار ICT ايران، اظهار داشت نتايج فعاليت مدياپردازش در اين حوزه بسيار درخشان بوده و توانسته طي مدت کوتاهي به يکي از موفق ترين فعالان بازار ايران تبديل شود.

نوذري افزود از سال ۱۳۹۱، مدياپردازش رويکرد نويني را در بازار موبايل اتخاذ کرده و توانسته نمايندگي رسمي فروش برندهاي بزرگي همچون ال جي، هوآوي، اپل و ZTE را در اختيار بگيرد، و آنها را در بيش از ۲۰۰۰ فروشگاه فيزيکي در سرتاسر کشور به دست مصرف کنندگان برساند.
مدير مسئول هوآوي در شرکت مدياپردازش همچنين بخشي از صحبت هايش را به سابقه هوآوي و جايگاه برجسته آن در صنعت ICT جهان اختصاص داد.
نوذري اعلام کرد شرکت مدياپردازش قصد دارد کليه موبايل هاي هوآوي اعم از سري Mate، سري P، سري آنر، سري نووا و سري اقتصادي Y را در بازار کشور به صورت رسمي و با کارت گارانتي مديا عرضه نمايد. او افزود نخستين اسمارت فون هوآوي که با کارت گارانتي مديا در کشور به فروش رسيد، پرچمدار Mate 9 بود و به زودي نسخه Mate 9 Pro نيز رونمايي خواهد شد.

آقاي ابراهيميان از مديران مدياپردازش در بخش هوآوي، در پاسخ به سؤال خبرنگاران راجع به دليل گسترش برندهاي تحت فعاليت اين شرکت و آينده آنها، اظهار داشت:
شرکت مديا معتقد است سبد کالاي موبايل بايد در بازار ايران کامل باشد، بنابراين پس از چند سال فعاليت با برند اصلي ال جي، تصميم گرفتيم با هوآوي که يکي از بزرگ ترين توليدکنندگان موبايل در جهان هست نيز همکاري کنيم.
ابراهيميان افزود تمرکز اصلي ما روي دو برند ال جي و هوآوي و با اهداف درازمدت خواهد بود، چون واردات محصولات اپل صرفاً طبق تصميمات دولت صورت گرفته و هر لحظه امکان توقف آن وجود دارد، ضمن اينکه محصولات ZTE نيز به علت ناشناخته بودن در بازار، فعلاً به صورت محدود و در حجم کم عرضه مي شود.

در زمينه گارانتي محصولات، هوآوي به صورت مستقيم بخش خدمات را در کشور بر عهده دارد و مدياپردازش نقش توزيع کننده را ايفا مي کند، بنابراين اگرچه موبايل هاي هوآوي با کارت گارانتي مديا وارد بازار مي شوند، خدمات پس از فروش و گارانتي مستقيماً زير نظر هوآوي و از طريق شرکت حامي انجام خواهد شد.
فياض در مورد محصولات لوکس هوآوي از جمله نسخه پورش ديزاين ميت ۹ و آنر مجيک اعلام کرد «از آنجا که اين محصولات در سرتاسر دنيا به صورت محدود توليد و عرضه مي شود، ما نيز تعداد محدودي از آنها را با گارانتي رسمي از طريق مدياپردازش به بازار عرضه خواهيم کرد».

ايشان در پاسخ به علت انتخاب مديا پردازش با وجود سابقه همکاري با شرکت هاي ديگر از جمله مايکروتل، ياس و غيره، اظهار داشت:
يکي از دلايل انتخاب مدياپردازش، زيرساخت مناسب آنها و کانال هاي فروش خوبي است که در ايران دارند. سياست اصلي فروش و توزيع هوآوي بر اين اساس است که واسطه ها را حذف کند و مستقيماً با خرده فروش ها کار کند، به همين دليل مدياپردازش بهترين انتخاب در اين زمينه به شمار مي رود.
طبق اظهارات مديران مدياپردازش، اين شرکت فعلاً تا پايان سال ۲۰۱۷ برنامه اي براي تأسيس مستقيم فروشگاه فيزيکي يا آنلاين و فروش مستقيم به کاربر نهايي ندارد و محصولاتش را از طريق خرده فروش هاي سراسر کشور به دست مصرف کنندگان خواهد رساند.

ابراهيميان همچنين اظهار داشت فاز اول همکاري اين دو شرکت فقط به اسمارت فون ها اختصاص دارد، اما به خاطر سرمايه گذاري بالاي هوآوي در زمينه گجت هاي ديگر، در فاز بعدي که از بهار سال آينده آغاز خواهد شد، اقدام به عرضه تبلت ها و پوشيدني هاي اين شرکت نيز خواهند کرد.
در ادامه، شرکت مدياپردازش وعده داد علي رغم مراحل زمان بر قانوني براي واردات مجاز کالاهاي الکترونيکي از جمله موبايل، اختلاف زماني بين معرفي جهاني محصولات هوآوي و عرضه آنها در کشورمان را به حداقل برساند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

نشست خبري آغاز همکاري مشترک مديا پردازش و هوآوي برگزار شد نشست خبري آغاز همکاري مشترک مديا پردازش و هوآوي برگزار شد

مطلب نشست خبري آغاز همکاري مشترک مديا پردازش و هوآوي برگزار شد در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :نشست خبري آغاز همکاري مشترک مديا پردازش و هوآوي برگزار شد
http://mofidestan.ir/%d9%86%d8%b4%d8%b3%d8%aa-%d8%ae%d8%a8%d8%b1%d9%8a-%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%da%a9-%d9%85%d8%af%d9%8a%d8%a7-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2/
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 485
  • بازدید سال : 4,504
  • بازدید کلی : 23,820